Regulamin

Tu dowiesz się jakie zasady
panują w naszym sklepie

Regulamin i zasady sprzedaży w sklepie Internetowym firmy Szeridan.

  1. Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są za pomocą formularza z koszykiem zakupów na stronie finalizacji zamówienia.
  2. W razie wątpliwości przesłane do nas zamówienie od nowego Klienta jest potwierdzane telefonicznie lub drogą e-mail przez pracownika działu obsługi klienta.
  3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
  4. W przypadku większych zamówień, istnieje możliwość realizacji ich w dłuższym okresie czasu niż określony w regulaminie (po uprzednim poinformowaniu zleceniodawcy drogą e-mail lub telefonicznie).
  5. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto, co oznacza, że zawierają 23% podatku VAT.
    Zakup jest dokumentowany paragonem lub fakturą VAT. Wyboru dokumentu zakupu dokonuje klient podczas składania zamówienia.
  6. Płatności za zamówiony towar można dokonać z góry lub przy odbiorze towaru. Zamówienie jest przekazywane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty jeśli klient wybrał przedpłatę lub po otrzymaniu zamówienia w przypadku płatności przy odbiorze. O przekazaniu zamówienia do realizacji oraz wysyłce towaru klient informowany jest mailowo.
  7. Wysyłka zamówionego towaru następuje najpóźniej w czasie do 8 pełnych dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty lub od daty złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem.
  8. Do czasu realizacji zlecenia należy doliczyć czas dostawy – kurier (Pocztex): 1 dzień roboczy od dnia wysyłki.
  9. Zamówienia zagraniczne są realizowane po wcześniejszych ustaleniach drogą e-mail, dotyczących formy i kosztów przesyłki.
  10. Szablony i naklejki ze względu na bardzo dużą różnorodność wzorów, rozmiarów i kolorów nie są magazynowane, lecz wykonywane po złożeniu zamówienia i dokonaniu przedpłaty lub złożenia zamówienia z płatnością przy odbiorze . Dzięki temu oferta może być tak bogata, a każdy klient może dobrać odpowiedni wzór zgodnie ze swoimi potrzebami nawet jeśli jest jedyną osobą, której pasuje dany wzór w określonym formacie i kolorze (w przypadku naklejek).
  11. Współpraca z odbiorcami hurtowymi odbywa się na podstawie indywidualnych ustaleń z przedstawicielem handlowym firmy.
  12. Klient ma możliwość zwrotu towaru w ciagu 10 dni wraz z dowodem zakupu.
  13. Klient ma prawo do reklamacji produktu, w takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy.

W razie jakichkolwiek niejasności i zapytań prosimy o kontakt drogą elektroniczną na adres: biuro@naklejki-szeridan.pl